Zakończył się drugi sezon reality-show „Rolnik szuka żony”. Oświadczyny, a następnie zerwane zaręczyny, nawiązane romanse, rozstania – przez 12 odcinków wiele się działo. Ale największym zwycięzcą programu jest TVP.
Drugi sezon cieszył się dużą popularnością – średnio oglądało go 4,22 mln widzów, czyli o 600 tys. więcej niż premierową edycję. Jak podaje portal Wirtualnemedia.pl, finałowy odcinek zgromadził aż 5,34 mln oglądających. Program nadawany w niedziele o 21:25 miał 25,94% udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 21,64% w grupie komercyjnej, dzięki czemu TVP1 w tym czasie zajęła pierwsze miejsce. Do tego wpływy z reklam wyniosły 10,81 mln zł, nic dziwnego więc, że w 2016 roku zobaczymy trzeci sezon programu „Rolnik szuka żony”. Przygotowania do trzeciej edycji „Rolnik szuka żony” ruszą z początkiem roku, wiosną powinien być wyemitowany odcinek pilotowy, a cała seria ma trafić na antenę jesienią przyszłego roku – informuje portal Wirtualnemedia.pl.
A jak Wy oceniacie program? Śledziliście losy jego bohaterów? Zapraszamy do dyskusji.
Źródło: TVP1, Wirtualnemedia.pl