Przedsiębiorstwo Carrefour Polska stawia na rozwój oferty lokalnych produktów. Sieć sklepów rozpoczyna projekt „Prosto z pola do 50 km”.  Założeniem projektu  jest skracanie łańcucha dostaw i wspomaganie oraz rozwój bezpośredniej współpracy z lokalnymi rolnikami. Projekt ten przyniesie korzyści również klientom wybranych sklepów Carrefour, którzy będą mogli korzystać z rozszerzonej oferty produktów wysokiej jakości pochodzących z pobliskich gospodarstw rolnych.

Carrefour pragnie zapewniać klientom stały dostęp do lokalnych produktów pochodzących od zaufanych polskich dostawców i podejmuje ku temu szereg działań. „Prosto z pola do 50 km” jest najnowszym projektem firmy Carrefour,  który ma wspierać rozwój małych gospodarstw rolnych dzięki bezpośredniej współpracy z siecią sklepów, z pominięciem udziału pośredników. 

Oferta małych gospodarstw rolnych, które podejmą współpracę z Carrefour,  sprzedawana będzie na specjalnie oznakowanych stoiskach w wybranych sklepach sieci. „Prosto z pola do 50 km” to świetny przykład skracania łańcucha dostaw logistycznych, a także  wsparcia rozwoju małych gospodarstw rolnych, dzięki któremu zyskują one gwarancję odbioru zakontraktowanych dostaw i stabilne podstawy rozwoju produkcji.

– W Carrefour stawiamy na partnerskie relacje z dostawcami i oferujemy specjalne warunki współpracy z rolnikami. Realizując projekt „Prosto z pola do 50 km” nasza sieć nie tylko zapewnia klientom bezpośredni dostęp do produktów wysokiej jakości, ale również przyczynia się do rozwoju polskiego rolnictwa i lokalnej przedsiębiorczości. Dlatego zapraszamy rolników i grupy producentów do współpracy w ramach dostaw lokalnych bezpośrednio do naszych sklepów – mówi Marek Lipka, członek zarządu i dyrektor handlowy Carrefour Polska.

Źródło: agronews.com.pl