Ciągniki serii Puma posiadają ugruntowana pozycję na rynku jako ciągnik o wysokiej jakości i niezawodności. Made in Austria - z najnowszą dostępną technologią silników FPT oraz przekładnią bezstopniową CVX lub Power Shift. Nowa seria ciągników Puma zachowuje nadal najwyższe standardy wyznaczone przez jej poprzedników.

Dział badań i rozwoju Case IH wyznacza trendy w wielu aspektach, wyprzedzając tym samym konkurencję – przekładnie, zawieszenia, układy sterowania oraz pakiety oświetlenia. Wynikiem długoletnich prac jest sprawdzony produkt, który pozwoli każdej firmie zwiększać przewagę oraz szybciej niż kiedykolwiek spłacić inwestycje. Do ciągników serii Puma wprowadzono udoskonalenia opracowane w taki sposób, aby zapewnić użytkownikom lepsze dostosowanie do jego potrzeb – więcej komfortu, większą oszczędność paliwa, dodatkowe oświetlenie, dodatkowe opcje ogumienia, lepsza widoczność. Są to elementy, które ostatecznie uwydatniają się w zasadniczych kwestiach, takich jak wyższy zakres roboczy, większa szybkość pracy oraz niższe koszty paliwa.

Mocny, 6-cylindrowy silnik o pojemności 6,7 litra został zaprojektowany w sposób zapewniający generowanie dużej mocy i zoptymalizowane zużycie paliwa. Wymagania normy Stage IV na temat emisji spalin zostały spełnione dzięki wysokowydajnemu systemowi oczyszczania spalin Hi-eSCR, zapewniającemu dodatkową moc oraz oszczędność paliwa. Układ zwiększania mocy silnika w modelach Puma CVX teraz dostępny jest również przy pracy na biegu wstecznym, z czego niewątpliwie skorzystają użytkownicy regularnie wykorzystujący swoje ciągniki do prac wymagających jazdy na biegu wstecznym.

Modele Puma 150-165 wyposażone są seryjnie w półautomatyczne lub opcjonalnie w pełni automatyczne skrzynie biegów Powershift, natomiast modele Puma 185-240 wyposażone są seryjnie w pełni automatyczne przekładnie. W modelach Puma CVX wykorzystywana jest przekładnia bezstopniowa CVT. Układ Active Stop niezawodnie zapobiega staczaniu się ciągnika na pochyłościach oraz umożliwia łatwe uruchomienie silnika bez załączania sprzęgła czy hamulca. Technologia podwójnego sprzęgła DKT™ zapewnia płynną jazdę oraz wysoką oszczędność paliwa.

Więcej szczegółów na stronie producenta: www.caseih.com