- W kategorii: Kielce, ciągniki kołowe
- Producent: Zetor
- Model: Zetor Major 80
- Pojazd uszkodzony: nie
Dane pojazdu Zetor Major 80
Silnik i skrzynia biegów
- Cykl/turbo/intercoler
- 4
- Pojemność/cm3
- 2925
- Liczba biegów przód+tył
- 12 + 12
Osiągi
- Max. prędkość jazdy (km/h)
- 35
- Wydajność pompy L/min.
- 50
- Max. moc (KM)
- 75
Hydraulika i układ hamulcowy
- Ster. podnośnikiem
- mechaniczne
- Max. udźwig podnośnika (kg)
- 2400
- Hamulec tarczowy
- mokry
zobacz pozostałe dane modelu
Zetor Major 80
producenta
Zetor
Dodatkowe wyposażenie
- kabina
- wyjścia hydrauliczne
- układ hamulcowy do przyczep
- napęd 4x4
Opis
NOWY ciągnik ZETOR MAJOR 80 DOLNE HAKI CBM
Silniki fabryczne ZETOR, zaprojektowane bez elektroniki i dopełniających dodatków do paliwa, górują nad konkurencją łatwym serwisem oraz wysoką niezawodnością. Dysponują dużym wzrostem momentu obrotowego (ponad 35 %), co obniża konieczność przełączania biegów. Moc silnika pozostaje stała w szerokim zakresie obrotów. Ciągnik jest wyposażony w synchronizowaną czterobiegową skrzynie przekładniową z trzybiegową redukcją oraz biegiem wstecznym. Liczba biegów wynosi 12 + 12. Model Major wykorzystuje hydraulikę z regulacją mechaniczną. Odznacza się nie tylko siłą podnoszenia, ale i regulacją szybkości opuszczania z możliwością zamknięcia zaworu przy transporcie maszyn oraz regulacją czułości układu hydraulicznego. Ciągnik jest wyposażony w jednosekcyjny lub dwusekcyjny dodatkowy rozdzielacz z dwoma lub czteroma złączkami ciśnieniowymi i spływem oleju.
Silniki fabryczne ZETOR, zaprojektowane bez elektroniki i dopełniających dodatków do paliwa, górują nad konkurencją łatwym serwisem oraz wysoką niezawodnością. Dysponują dużym wzrostem momentu obrotowego (ponad 35 %), co obniża konieczność przełączania biegów. Moc silnika pozostaje stała w szerokim zakresie obrotów. Ciągnik jest wyposażony w synchronizowaną czterobiegową skrzynie przekładniową z trzybiegową redukcją oraz biegiem wstecznym. Liczba biegów wynosi 12 + 12. Model Major wykorzystuje hydraulikę z regulacją mechaniczną. Odznacza się nie tylko siłą podnoszenia, ale i regulacją szybkości opuszczania z możliwością zamknięcia zaworu przy transporcie maszyn oraz regulacją czułości układu hydraulicznego. Ciągnik jest wyposażony w jednosekcyjny lub dwusekcyjny dodatkowy rozdzielacz z dwoma lub czteroma złączkami ciśnieniowymi i spływem oleju.