- W kategorii: Kielce, ciągniki kołowe
- Producent: Pronar
- Model: Pronar 5340
- Pojazd uszkodzony: nie
Dane pojazdu Pronar 5340
Silnik i skrzynia biegów
- Cykl/turbo/intercoler
- -
- Pojemność/cm3
- 3621
- Liczba biegów przód+tył
- 16 + 16
Osiągi
- Max. prędkość jazdy (km/h)
- 35,8
- Wydajność pompy L/min.
- 58
- Max. moc (KM)
- 106
Hydraulika i układ hamulcowy
- Ster. podnośnikiem
- mech./sekw.
- Max. udźwig podnośnika (kg)
- 4900
- Hamulec tarczowy
- mokry
zobacz pozostałe dane modelu
Pronar 5340
producenta
Pronar
Opis
Ciągnik PRONAR 5340 o mocy 106 KM.
Silnik Deutz spełniający normę toksyczności Etap (Stage) IIIB.
Łatwy w eksploatacji (brak jakiejkolwiek obsługi katalizatora), charakteryzujący się wysokim wskaźnikiem niezawodności oraz niskim zużyciem paliwa i wysoką kulturą pracy.
Katalizator utleniający DOC (Diesel Oxydation Catalyst) który:
- jest w pełni bezobsługowy
- jego żywotność jest równa żywotności silnika
- ma strukturę otwartą (nie jest podatny na zapychanie się)
- nie wymaga cyklu oczyszczania tak jak przy układach DPF w których filtr cząstek stałych ma strukturę zamkniętą
Wysoki moment obrotowy oraz 30-proc. wskaźnik przyrostu momentu obrotowego sprawiają, że ciągnik odznacza się bardzo dużą elastycznością.
Niezawodny i trwały układ napędowy marki ZF z funkcją powershift.
Układ sterowania TUZ-em: elektrohydrauliczny – EHR marki BOSCH.
TUZ z dwoma zewnętrznymi cylindrami o maksymalnym udźwigu 4900 kg.
Silnik Deutz spełniający normę toksyczności Etap (Stage) IIIB.
Łatwy w eksploatacji (brak jakiejkolwiek obsługi katalizatora), charakteryzujący się wysokim wskaźnikiem niezawodności oraz niskim zużyciem paliwa i wysoką kulturą pracy.
Katalizator utleniający DOC (Diesel Oxydation Catalyst) który:
- jest w pełni bezobsługowy
- jego żywotność jest równa żywotności silnika
- ma strukturę otwartą (nie jest podatny na zapychanie się)
- nie wymaga cyklu oczyszczania tak jak przy układach DPF w których filtr cząstek stałych ma strukturę zamkniętą
Wysoki moment obrotowy oraz 30-proc. wskaźnik przyrostu momentu obrotowego sprawiają, że ciągnik odznacza się bardzo dużą elastycznością.
Niezawodny i trwały układ napędowy marki ZF z funkcją powershift.
Układ sterowania TUZ-em: elektrohydrauliczny – EHR marki BOSCH.
TUZ z dwoma zewnętrznymi cylindrami o maksymalnym udźwigu 4900 kg.